Home ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ Χρήστος Βουρνάς και Νομική Καστανά διεκδικούν την προεδρία της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων...

Χρήστος Βουρνάς και Νομική Καστανά διεκδικούν την προεδρία της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ – GNUSA  [Φώτος: GANP/ Δημήτρης Πανάγος]

Προγραμματισμένη για τις 7 το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου είναι -εκτός απροόπτου- η πρώτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης που προέκυψε από τις ενιαίες εκλογές της 14ης Ιουνίου και το οποίο θα συνέλθει υπό την προεδρία του πλειοψηφήσαντος συμβούλου, Αναστασίου Καραγκούνη, για να εκλέξει τη νέα ηγεσία της οργάνωσης.

Έχουν ήδη εξαγγείλει την υποψηφιότητά τους ο Χρήστος Βουρνάς, πρώην αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας και νυν Κυβερνήτης της Ανατολικής Περιφέρειας της Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Αμερικής και η Νομική Καστανά, πρώην Γενική Γραμματέας της Ομοσπονδίας και πρόεδρος του ενός από τα δύο απερχόμενα συμβούλια, κατά την περίοδο της κρίσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για Α’ Αντιπρόεδρος θα προταθεί ο  Σταύρος Γιαννόπουλος, πρόεδρος του Συλλόγου Μεσσηνίων «Αριστομένης».  

Σημειώνεται ότι στο νέο συμβούλιο εκλέχθηκαν οι Αναστάσιος Καραγκούνης (95),  Σταύρος Γιαννόπουλος (91), Σταύρος Μπλέτσας (85), Νομική Καστανά (82), Γιάννης Στρουμπάκης (82), Βασίλειος Εγγλέζος (81), Χρήστος Βουρνάς (78), Νικήτας Θεολογίτης (77), Χριστίνα Κωστάκη (77), Δημήτριος Καλαμαράς (76), Άννα Νότη (75), Πολύκαρπος Κοτρώνης (74), Γιώργος Παράλεμος (73), Γιώργος Μεϊντάσης (72), Γιάννης Νικολόπουλος (72), Νικόλαος Κωστόπουλος (70), Βαγγέλης Κατρακάζος (69), Φιλίτσα Τσαγδή (69), Αυγή – Μαρία Ατματζίδου (68), Κωνσταντίνος Τσιλφίδης (67), Αντώνης Καραγκούνης (65) ψήφοι.

Αναπληρωματικοί, μετά από κλήρωση, είναι οι Δημήτρης Φίλιος, Ανδρέας Σάββα και Βασίλης Χρυσοχόος.

Ο Χρήστος Βουρνάς

«Σε αυτή την ιστορική συγκυρία, τις πρώτες κοινές εκλογές μετά από οκτώ χρόνια, προτεραιότητα μου εφόσον εκλεγώ θα είναι η ενότητα και η ανασυγκρότηση της Ομοσπονδίας μετά την κρίση», τόνισε ανακοινώνοντας την υποψηφιότητά του ο Χρήστος Βουρνάς. «Να αποκτήσουμε ένα νέο σύγχρονο, δημοκρατικό, αντιπροσωπευτικό και ευέλικτο Καταστατικό και να θέσουμε τις βάσεις για την ανακαίνιση του Σταθάκειου Κέντρου, ώστε να αποτελέσει κοιτίδα πολιτισμού. Θα είμαι, επίσης, δίπλα στους νέους συμβούλους ως μέντορας. Όλοι μαζί θα συνεργαστούμε με όραμα και προσήλωση για τον Ελληνισμό!»

Την πλήρη στήριξή του στην υποψηφιότητα του Χρήστου Βουρνά, εξέφρασε -μεταξύ άλλων- με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Αρκάδων Νέας Υόρκης «Γέρος του Μωριά», τονίζοντας ότι «ο Χρήστος Βουρνάς δεν είναι ένας άνθρωπος που εμφανίστηκε περιστασιακά στα κοινά της Ομογένειας. Εδώ και δεκαετίες υπηρετεί με συνέπεια, ήθος και αφοσίωση τους συλλογικούς θεσμούς του Ελληνισμού της Αμερικής» και ότι η παρουσία του «χαρακτηρίζεται από εργατικότητα, υπευθυνότητα και διάθεση προσφοράς».  

Σημειώνει ακόμα ότι «σε μια περίοδο κατά την οποία η Ομοσπονδία καλείται να αφήσει πίσω της τις δυσκολίες, τις εντάσεις και τους διαχωρισμούς των προηγούμενων ετών, πιστεύουμε ότι η εμπειρία, η ψυχραιμία και ο ενωτικός χαρακτήρας του Χρήστου Βουρνά μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στη δημιουργία ενός κλίματος συνεργασίας και εμπιστοσύνης».

Η Νομική Καστανά

Την υποψηφιότητά της για την προεδρία της Ομοσπονδίας ανακοίνωσε επίσημα η Νομική Καστανά, τονίζοντας πως το αποτέλεσμα των εκλογών καταδεικνύει πως η Ομογένεια «θέλει άτομα από τις προηγούμενες δύο ομάδες να συνεργαστούν και να είναι ενωμένοι», ενώ «ζητάει από την Ομοσπονδία μια ανανεωμένη εικόνα με νέους και νέα πρόσωπα».

 «Πιστεύω ότι έχω ήδη δείξει έμπρακτα ότι είμαι υπέρ της ενότητας και ότι είμαι έτοιμη, πρόθυμη και ικανή να συνεργαστώ δίκαια και τίμια με άτομα που άλλοτε είχαμε διάφορες, αλλά τώρα θα είμαστε συνάδελφοι, με κοινό σκοπό και στόχους για την πρόοδο της Ομοσπονδίας. Η συνεργασία και η συναίνεση στο συμβούλιο είναι αυτό που θα φέρει την ομαλότητα και την ενότητα», τόνισε -μεταξύ άλλων.  

«Πρέπει να γνωρίζετε», είπε, «ότι δεν έχω ανάγκη από την Ομοσπονδία ούτε να γίνω γνωστή στην ομογένεια ούτε να φωτογραφηθώ με διάφορους. Αυτά τα έχω ήδη χορτάσει, έχω ένα σπίτι γεμάτο. Το όνομά μου είναι ήδη γνωστό σε όλη την Ομογένεια και όπου πάω με αναγνωρίζουν. Εγώ θέλω μόνο να δώσω στην Ομοσπονδία, όχι να πάρω», κατέληξε η κα Καστανά και ευχαρίστησε την Επιτροπή Διαφάνειας και την Εφορευτική Επιτροπή για το έργο τους, λέγοντας ότι «φάνηκαν αντάξιοι στην πρόκληση που τους δόθηκε».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here