Home ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ Υποψήφια για την προεδρία της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης η...

Υποψήφια για την προεδρία της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης η Νομική Καστανά

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ – [Φώτος: GANP/ Δημήτρης Πανάγος] 

Την υποψηφιότητά της για την προεδρία της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης ανακοίνωσε και επίσημα η μέχρι πρότινος πρόεδρος της μίας πλευράς της Ομοσπονδίας, Νομική Καστανά, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιουνίου στο Αμοργιανό Σπίτι στην Αστόρια.

Αντίπαλος της κας Καστανά θα είναι ο πρώην αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας και πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Αρκάδων Νέας Υόρκης «Γέρος του Μωριά» και της Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Αμερικής, Χρήστος Βουρνάς.

Η εκλογή του νέου προέδρου και η συγκρότηση σε σώμα του διοικητικού συμβουλίου της Ομοσπονδίας θα γίνει -εκτός απροόπτου- το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου στο Σταθάκειο Πολιτιστικό Κέντρο στην Αστόρια, κατά την πρώτη συνεδρίαση των 21 νεοεκλεγέντων συμβούλων. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κα Καστανά μαζί με τον πρόεδρο του Δ.Σ. της άλλης πλευράς της Ομοσπονδίας, Δήμο Σιώκη, κατάφεραν να οδηγήσουν τις δύο πλευρές σε ενωτικό συνέδριο και στις ενιαίες εκλογές της 14ης Ιουνίου.

Παρόντες στη συνέντευξη Τύπου ήταν εφτά νεοεκλεγέντες σύμβουλοι, οι Γιάννης Στρουμπάκης, συμπρόεδρος της Επιτροπής Παρέλασης, Αναστάσιος Καραγκούνης, πρόεδρος του Συλλόγου Κωσταραζινών Νέας Υόρκης, Ευάγγελος Κατρακάζος, τέως πρόεδρος του Συλλόγου Σαμίων «Πυθαγόρας», Γιώργος Μεϊντάσης, πρόεδρος του Συλλόγου Υδραίων, Άννα Νότη, πρόεδρος του Συλλόγου Χειμαρριωτών, Αντώνης Καραγκούνης, πρόεδρος του Συλλόγου Λιτοχωριτών «Όλυμπος» και Κώστας Τσιλφίδης, πρόεδρος του Συλλόγου Ποντίων «Πόντος» του Κονέκτικατ.

Στη δήλωσή της η κα Καστανά τονίζει ότι το αποτέλεσμα των εκλογών καταδεικνύει πως «η Ομογένεια θέλει άτομα από τις προηγούμενες δύο ομάδες να συνεργαστούν και να είναι ενωμένοι», και παράλληλα, «ζητάει από την Ομοσπονδία μια ανανεωμένη εικόνα με νέους και νέα πρόσωπα».

Αναφερόμενη στη δική της υποψηφιότητα, είπε πως «Πιστεύω ότι έχω ήδη δείξει έμπρακτα ότι είμαι υπέρ της ενότητας και ότι είμαι έτοιμη, πρόθυμη και ικανή να συνεργαστώ δίκαια και τίμια με άτομα που άλλοτε είχαμε διάφορες, αλλά τώρα θα είμαστε συνάδελφοι, με κοινό σκοπό και στόχους για την πρόοδο της Ομοσπονδίας. Η συνεργασία και η συναίνεση στο συμβούλιο είναι αυτό που θα φέρει την ομαλότητα και την ενότητα».

Ακολουθεί ολόκληρη η δήλωση της Νομικής Καστανά: 

«Καλησπέρα σας! Σας ευχαριστώ όλους που ήρθατε. Σας κάλεσα απόψε εδώ για να σας ανακοινώσω ότι θα διεκδικήσω την προεδρία στην Ομοσπονδία Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης. 

Το αποτέλεσμα των εκλογών που έγιναν στις 14 Ιουνίου μας αποδεικνύει ότι η ομογένεια θέλει άτομα από τις προηγούμενες δύο ομάδες να συνεργαστούν και να είναι ενωμένοι.

Ως γνωστόν, ο Δήμος Σιώκης και εγώ καταφέραμε να οδηγήσουμε τις δύο πλευρές σε ενιαίες εκλογές με αποτέλεσμα να εκλεγεί ένα νόμιμο αναγνωρισμένο συμβούλιο, το οποίο θα συνέλθει σε σώμα την Παρασκευή.

Οπότε πιστεύω ότι έχω ήδη δείξει έμπρακτα ότι είμαι υπέρ της ενότητας και ότι είμαι έτοιμη πρόθυμη και ικανή να συνεργαστώ δίκαια και τίμια με άτομα που άλλοτε είχαμε διάφορες αλλά τώρα θα είμαστε συνάδελφοι με κοινό σκοπό και στόχους για την πρόοδο της ομοσπονδίας. Η συνεργασία και η συναίνεση στο συμβούλιο είναι αυτό που θα φέρει την ομαλότητα και την ενότητα.

Ένα άλλο που εισπράττουμε από τα αποτελέσματα των εκλογών είναι ότι η Ομογένεια ζητάει από την ομοσπονδία μια ανανεωμένη εικόνα με νέους και νέα πρόσωπα. Και χαίρομαι που στο συμβούλιο αυτό θα έχουμε νέους όπως την Αυγή – Μαρία Ατματζίδου, τον Γιάννη Στρουμπάκη, τον Σταύρο Μπλέτσα, τον Γιώργο Μειντάση, τον Πολ Κοτρώνη, ενώ καλωσορίζουμε νέα άτομα στο συμβούλιο όπως τον Σταύρο Γιαννόπουλο, τον Κώστα Τσιλφίδη, τον Γιάννη Στρουμπάκη και τον Αντώνη Καρανγκούνη.

Φανταστείτε τώρα έτσι και έβγαινε γυναίκα πρόεδρος πόσο ανανεωμένη εικόνα θα είχε η ομοσπονδία.

Τα θέματα που θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε είναι πολλά. Είμαι υπέρ του να εκσυγχρονιστεί το καταστατικό, αλλά με Καταστατική επιτροπή που θα εκλεγεί από την γενική συνέλευση όπως επιτάσσουν οι όροι του υπάρχοντος καταστατικού. Συνάμα θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν και να διευκρινιστούν οι προϋποθέσεις που αποτελούν νόμιμο σύλλογο και να φύγουν οι λεγόμενες Σφραγίδες διότι η Επιτροπή Διαφάνειας είτε επειδή δεν είχε το χρόνο είτε επειδή δεν ήθελε να δημιουργήσει πιο έντονο κλίμα δεν μπόρεσε να το κάνει αυτό πριν τις εκλογές.

Οπότε θα πρέπει στην θητεία αυτή να το τακτοποιήσουμε κι αυτό πριν τις επόμενες εκλογές. Νομίζω όταν τακτοποιηθούν αυτά τα δύο θέματα θα μπορούν πολλές πληγές να θεραπευτούν. Επίσης θα πρέπει να ψηφίσουμε τον καινούργιο chairman τις παρελάσεως, διότι από το φθινόπωρο πρέπει η επιτροπή να αρχίσει να δουλεύει.

Το κτίριο της Ομοσπονδίας έχει άμεση ανάγκη από επισκευές και φρεσκάρισμα αλλά και μακροπρόθεσμα θα πρέπει να γίνουν σχέδια για την επέκταση του κτιρίου ώστε να μπορούμε να αξιοποιήσουμε τους χώρους για ένα σταθερό εισόδημα για την Ομοσπονδία.

Το εισόδημα αυτό δεν θα είναι μόνο για την παρέλαση αλλά για προγράμματα που θα πρέπει να προσφέρει η Ομοσπονδία προς την ομογένεια. Γιατί να μην προσφέρουμε Αθλητικά προγράμματα για τα παιδιά; Έτσι προσελκύει τα παιδιά αλλά και την νεολαία. Γιατί να μην προσφέρουμε ένα χώρο απασχόλησης για τους ηλικιωμένους, ή συσσίτιο με χρήματα που δικαιούμαστε από το Δημόσιο σαν μη κερδοσκοπικός οργανισμός;

Θα ήθελα να δω στην Ομοσπονδία να στεγάζεται ένα μουσείο με ιστορικά έγγραφα, παραδοσιακές στολές, και κειμήλια από την ελληνική επανάσταση, φωτορεπορτάζ από τους πρώτους μετανάστες και Φωτογραφίες και έγγραφα από το ιστορικό της Ομοσπονδίας. Όλα αυτά θα έπρεπε να είχαν ήδη πραγματοποιηθεί τόσα χρόνια που υπάρχει η Ομοσπονδία.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν χρειάζομαι την Ομοσπονδία ούτε να προβληθώ στην ομογένεια και ούτε να φωτογραφηθώ με διάφορους. Αυτά τα έχω ήδη χορτάσει, έχω ένα σπίτι γεμάτο. Το όνομά μου είναι ήδη γνωστό σε όλη την ομογένεια και όπου πάω με αναγνωρίζουν. Εγώ θέλω μόνο να προσφέρω στην Ομοσπονδία όχι να πάρω.

Εδώ, θέλω να ευχαριστήσω την επιτροπή διαφάνειας και την εφορευτική επιτροπή για την άψογη δουλειά που κάναν. Ήταν πολύ δύσκολο το έργο τους με αρκετά προβλήματα και πολλές ισορροπίες αλλά φάνηκαν αντάξιοι στην πρόκληση που τους δόθηκε. Τέλος θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που αφιερώσατε το χρόνο σας να με ακούσετε».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here